Nieuwsbrief

poster 2024Dit jaar organiseert Volleybalvereniging Sportivo weer haar jaarlijkse Hemelvaarttoernooi. Op donderdag 9 mei gaan we er weer een gezell toernooi van maken. We hopen wederom op veel enthousiaste, sportieve teams die zin hebben in een gezellig en sportief dagje!

Het 39e Hemelvaarttoernooi zal plaatsvinden op donderdag 9 mei 2024 op het voetbalveld van SSS’18 aan de Raaijweg 11 te Overloon. Het toernooi begint om 10:00 uur. De deelnemende teams moeten zich voor 9:30 uur aanmelden bij het wedstrijdsecretariaat. De prijsuitreiking zal rond 17:00 uur plaatsvinden.

Net als afgelopen jaar hebben we twee verschillende volleybal categorieën, namelijk 4 tegen 4 (waarbij één dame in het veld verplicht is) en 6 tegen 6 (waarbij twee dames in het veld verplicht zijn). Daarnaast keert dit jaar de voetvolley (4 tegen 4) klasse terug van weggeweest. Samen Met SSS’18 hopen we ook van dit onderdeel een groot succes te maken.

Het inschrijfgeld bedraagt dit jaar €30,- per deelnemend 4 tegen 4 team en €40,- per deelnemend 6 tegen 6 team. Betaling kan gemakkelijk met Ideal. Inschrijven kan via de website of de app van Tournify. Dit kan uiterlijk tot en met dinsdag 7 mei.

Naast het sportieve gedeelte is er ook alle gelegenheid om in de rustmomenten tijd te nemen voor een lekker hapje en drankje. Er is wederom een terras aanwezig waar je gezellig met je team je winst kan gaan vieren! Ook is er tijdens en na afloop van de wedstrijden feestelijke muziek te horen over het sportveld en het terras.

Mocht je nog vragen hebben dan kun je deze stellen via de mail of onze social media kanalen. Wil je op de hoogte blijven over het toernooi dan kun je je abonneren op onze nieuwsbrief, ook dit kan via onze website.

We hopen jullie allemaal te mogen verwelkomen op ons 39ste Hemelvaarttoernooi op 9 mei aanstaande! Wij zorgen voor de velden, muziek, een hapje en een drankje. Zorgen jullie dan weer voor een gezellige sfeer? Dan maken we er met zijn allen weer een ouderwets gezellig toernooi van.