• Jakom.gif
  • mijling.jpg

Snelkoppelingen

Nieuwsbrief

Na twee jaar afwezigheid zijn we terug! Volleybalvereniging Sportivo organiseert voor de 37e keer het Hemelvaart volleybaltoernooi op het sportpark in Overloon. We hopen wederom op veel enthousiaste, sportieve teams die zin hebben in een gezellig en sportief dagje!

Hemelvaart 2019 2Het Hemelvaarttoernooi zal plaatsvinden op donderdag 26 mei 2022 op het voetbalveld bij sporthal “De Raaijhal” aan de Raaijweg 15 te Overloon. Het toernooi begint om 10:00 uur. De deelnemende teams moeten zich voor 9:30 uur aanmelden bij het wedstrijdsecretariaat. De prijsuitreiking zal rond 17:00 uur plaatsvinden.

Je kunt je als team inschrijven voor twee verschillende categorieën. Dit zijn de geoefende en ongeoefende klasse. Omdat het een recreatief toernooi is kun je al aan de gezelligheidsklasse voor geoefende spelers meedoen als er maar een paar spelers van je team geoefend zijn. In de ongeoefende klasse moeten er ten alle tijden minimaal twee dames in het veld staan. Het inschrijfgeld bedraagt ook dit jaar weer €35,- per deelnemend team. Na inschrijving via de website ontvang je een link om dit bedrag per Ideal te betalen.

Naast het sportieve gedeelte is er ook alle gelegenheid om in de rustmomenten tijd te nemen voor een lekker hapje en drankje. Er is wederom een terras aanwezig waar je gezellig met je team je winst kan gaan vieren! Ook is er tijdens en na afloop van de wedstrijden feestelijke muziek te horen over het sportveld en het terras.

Inschrijven kan via het inschrijfformulier links op deze pagina. Dit kan uiterlijk t/m dinsdag 24 mei. Mocht je nog vragen hebben dan kun je deze stellen via Facebook of deze website. Wil je op de hoogte blijven over het toernooi dan kun je je abonneren op onze nieuwsbrief, ook dit kan via de website.

We hopen jullie allemaal te mogen verwelkomen op ons 37ste Hemelvaarttoernooi op 26 mei aanstaande! Wij zorgen voor de velden, muziek, een hapje en een drankje. Zorgen jullie dan weer voor een gezellige sfeer? Dan maken we er met zijn allen weer een ouderwets gezellig toernooi van.