• hubo-boerenbond-fixet.jpg
  • actioverhuur.jpg

Snelkoppelingen

Nieuwsbrief

17861459 414718015563826 8283222091893341333 nNa het geweldige kampioenschap van meisjes A afgelopen weekend zit het seizoen er weer bijna op. Ook pasen is geweest dus het is weer tijd voor het jaarlijkse buitenvolleybal toernooi van Volleybalvereniging Sportivo. Dit toernooi vindt dit jaar voor de 34e keer plaats. Traditiegegtrouw op Hemelvaartsdag, dit jaar dus op 25 mei.

Het toernooi zal worden gespeeld op het voetbalveld bij sporthal “De Raaijhal” aan de Raaijweg 15 te Overloon. Uitdrukkelijk verzoek van de plaatselijke voetbalclub, om geen tenten te plaatsen op de velden!

Je kunt je weer inschrijven voor het toernooi. Net als afgelopen jaar zijn er weer twee categorieën: geoefend en ongeoefend.  Omdat het een recreatief toernooi is kun je al aan de gezelligheidsklasse voor geoefende spelers meedoen als er maar een paar spelers van je team geoefend zijn. Inschrijven kan tot en met dinsdag 23 mei.

Tijdens en na afloop van de wedstrijden zal er feestelijke muziek uit de boxen over het sportveld en het terras klinken. Uiteraard zijn er ook weer de nodige natte en droge versnaperingen te krijgen.

Het toernooi begint om 10.00 uur en het inschrijfgeld voor het toernooi bedraagt 30 Euro per deelnemend team. Dit bedrag mag worden voldaan bij aanmelding bij het wedstrijdsecretariaat. Teams moeten voor 9.30 uur aangemeld zijn.

Inschrijven kan via de link aan de linker kant van dit scherm. Mocht je nog vragen hebben kun je deze stellen via Facebook of deze website. Wil je op de hoogte blijven over het toernooi dan kun je je aboneren op onze hemelvaart nieuwsbrief, ook dat kan aan de linkerkant van dit scherm.

We hopen jullie weer in grote getallen te zien op 25 mei aanstaande, wij zorgen voor muziek, drank, een hapje en uiteraard de velden. Nemen jullie de goede sfeer dan weer mee?